Η Easyjet, η εταιρεία χαμηλού κόστους που αναδείχθηκε φέτος σε υπ' αριθμόν δύο αερομεταφορέας της Κύπρου, μεταφέροντας το δωδεκάμηνο Οκτώβριο 2009 – Σεπτέμβριο 2010 περισσότερους από
480.000 επιβάτες προς και από τα αεροδρόμια της Λάρνακας και της Πάφου, δεν δείχνει ενδιαφέρον να καλύψει το κενό που αφήνει πίσω της η Eurocypria.
Ο περιφερειακός διευθυντής της EasyJet, Στέφανος Βακιρτζής, απαντώντας σε ερώτηση της "Κ" για το αν η Easyjet μελετά το ενδεχόμενο να καλύψει το κενό που αφήνει η Eurocypria απάντησε αρνητικά.
Δεν θέλησε να σχολιάσει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, αλλά έκανε ένα γενικότερο σχόλιο που δείχνει ότι το πρόβλημα για την περαιτέρω δραστηριοποίηση της Easyjet στην Κύπρο είναι οι χρεώσεις των κυπριακών αεροδρομίων. Μάλιστα χαρακτήρισε πολύ ακριβό το νέο αεροδρόμιο της Λάρνακας και αισθητά πιο ακριβό σε σύγκριση με αυτό της Πάφου.
"Το πρόβλημα στην Κύπρο είναι το κόστος. Ο τουρισμός χρειάζεται στήριξη, αλλά κι ένα νέο πνεύμα τουριστικής ανάπτυξης. Πρέπει να εξεταστεί πως ταξιδεύει σήμερα ο τουρίστας και τι πληρώνει', σημείωσε ο κ. Βακιρτζής και τόνισε ότι το 33% των εσόδων των αεροδρομίων επιστρέφουν στο κράτος.
Ενδεικτικό κόστος αεροπορικών ναύλων ανά επιβάτη:
Προορισμός | Συνολική τιμή εισιτηρίου | Ναύλος | Τέλη αεροδρομίου | Συνολικά έσοδα του κράτους |
Λάρνακα | 293,64 | 145 | 103,44 | 59 |
Κάιρο | 344,50 | 160 | 139,50 | 91,06 |
Αθήνα | 218,12 | 61 | 112,12 | 68,12 |
Κων/πολη | 191,92 | 61 | 85,94 | 85,94 |
Βαρκελώνη | 170 | 38 | 87,01 | 43,01 |
Βενετία | 207,27 | 67 | 95,27 | 95,27 |
Πηγή: kathimerini.com.cy