13/10/10

Πένθος στην Ουκρανία για το πολύνεκρο τροχαίο


Στην Ουκρανία, οι σημαίες είναι μεσίστιες στα κυβερνητικά κτίρια και τα τηλεοπτικά δίκτυα δεν μεταδίδουν ψυχαγωγικές εκπομπές, μετά την τραγωδία στη Μαργκανέτς, όπου ένα λεωφορείο συγκρούστηκε με τρένο, με αποτέλεσμα 43 άτομα να σκοτωθούν.
Εθνικό πένθος κηρύχθηκε στην Ουκρανία μετά τη σύγκρουση ...


την Τρίτη το πρωί ενός λεωφορείου με τρένο που στοίχισε τη ζωή σε 43 ανθρώπους στο κεντροανατολικό τμήμα της χώρας, ενώ ο Τύπος διερωτάται για τα αίτια της τραγωδίας.

Οι σημαίες κυματίζουν μεσίστιες στα κυβερνητικά κτίρια και τα τηλεοπτικά δίκτυα δεν μεταδίδουν ψυχαγωγικές εκπομπές, μετά την τραγωδία στην πόλη Μαργκανέτς.
 

Συνολικά 43 άνθρωποι, μεταξύ τους τρία παιδιά, σκοτώθηκαν στο δυστύχημα αυτό, ενώ δέκα τραυματίες βρίσκονται ακόμη στο νοσοκομείο, σύμφωνα με τον τελευταίο επίσημο απολογισμό. Πρόκειται για το πλέον αιματηρό στην ιστορία της Ουκρανίας μετά την ανεξαρτησία χώρας 1991.

Οι ουκρανικές αρχές ενοχοποιούν τον οδηγό του λεωφορείου, που επίσης σκοτώθηκε στο τροχαίο, κατηγορώντας τον ότι
 προσπάθησε να περάσει ελεγχόμενη σιδηροδρομική διάβαση παραβιάζοντας το κόκκινο. 

«Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει γιατί ο οδηγός οδήγησε ένα λεωφορείο γεμάτο επιβάτες πάνω στο τρένο», γράφει στην πρώτη της σελίδα η εφημερίδα Γκαζέτα Ποκιέφσκι. «Οι μάρτυρες διηγούνται ότι το λεωφορείο σταμάτησε πριν αναπτύξει ταχύτητα και πέσει πάνω στο τρένο που πλησίαζε».

Ένας κάτοικος της περιοχής δήλωσε από την πλευρά του στην εφημερίδα Σεγκόντνια ότι η ελεγχόμενη σιδηροδρομική διάβαση βρίσκεται σε σημείο όπου η ορατότητα είναι κακή. «Η μπάρα ήταν ψηλά και το φανάρι που συχνά χαλάει, αναβοσβήνει κόκκινο, παρότι δεν πλησιάζουν τρένα», είπε ο μάρτυρας στην εφημερίδα.
 

Ειρωνεία της τύχης είναι πως το μοιραίο τρένο κατευθυνόταν σε σημείο όπου είχε σημειωθεί λίγο νωρίτερα μια ακόμη σύγκρουση, ανάμεσα σε ένα συρμό και ένα τρακτέρ. Στη σύγκρουση αυτή ο οδηγός του τρακτέρ σκοτώθηκε, γράφουν οι τοπικές εφημερίδες. Το τρένο θα ανέσυρε τον συρμό για να απελευθερώσει τη σιδηροδρομική γραμμή, εξηγεί η εφημερίδα Κομσομόλσκαγια Πράβντα.